عامل ثبت اختراع به دنبال کارآفرینان در محل اقامت
فروشگاه ابنترنتی تجهیزات پزشکی ماهان مدیکال
عامل ثبت اختراع به دنبال کارآفرینان در محل اقامت
جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 9:35 | بازدید : 69 | نویسنده : ماهان مدیکال | ( نظرات )

به مناسبت 3 RD شروع به بالا روز نوآورانه، سازماندهی شده توسط SNITEM 31 ماه مه، CEA-LETI اعلام کرد ایجاد یک "ابتکار Medtech" برای دریافت تا پایان سال دو کارآفرینان که می خواهند برای شروع یک راه اندازی .

CEA-LETI در حال گردش است 50 این سال است. بر اساس در گرونوبل، آزمایشگاه به تحقیقات فن آوری در کوچک سازی اختصاص داده شده، با نزدیک به 2000 محققان، بودجه عملیاتی سالانه 315 میلیون €، 8500 m2 از اتاق های تمیز و مجموعه ای از 2763 اختراع ثبت شده. این اختراع ثبت یک ثروت واقعی LETI به دنبال بهره برداری.

افزایش ارزش تحقیقات ثبت اختراع می گوید معمولا ایجاد راه اندازی. یکی از 60 LETI شمارش از پایه خود را، با شتاب قابل توجهی در سال های اخیر به نرخ فعلی 4 تا 5 طرح در سال است.

تمایل به تکثیر خلق از راه اندازی

برنامه راه اندازی راه اندازی شد برای حمایت از این چرخش خاموش است. آن را با یک فاز افکار (قبل از جوجه کشی) از طریق یک چالش داخلی به نام گام اول آغاز می شود. سپس مراحل جوجه کشی و شتاب برای رفتن به بازار را دنبال کنید. LETI دارای طیف وسیعی از ابزارهای قانونی به همراه این خلاقیت نسبتا. این سرویس همچنین پشتیبانی از هر دو در سطح آزمایشگاهی و در سرمایه گذاری، به ویژه از طریق این صندوق دانه CEA INVESTISSEMENT.

این فرآیند شامل یک تیم نظارت خاص از بیست محققان از CEA و اکوسیستم غنی از منطقه Rhones-آلپ.

در طول 4 سال گذشته، 79 مفاهیم ارائه شده در 17 رشد نهفته، از جمله 4 شروع یو پی اس در زمینه تکنولوژی پزشکی (Remedee، Aryballos فن آوری Avalun و Diabeloop). بنابراین چه چیزی باعث یک سال خلاق است. LETI معتقد است که او می تواند بهتر انجام دهید، به ویژه از نظر رویکرد جهانی خود را به توسعه DM. آن را در یک طیف گسترده ای از سیستم عامل های فنی مناسب (شیمی، microfluidics با، نانو خصوصیات، فوتونیک، پردازش داده ها، سیلیکون و پلاستیک، بسته بندی و ...) و بر روی سیستم عامل مطالعات پیش متکی -cliniques و کلینیک، در همکاری راه اندازی با بیمارستان دانشگاه گرونوبل.

در این زمینه که LETI تصمیم گرفته است به پیشنهاد ابتکار عمل را از کارآفرینان در محل اقامت است. هدف این است که او را به افرادی که در حال حاضر تجربه کارآفرینی در زمینه medtech دارند خواهد گشت و طرحی در ذهن به احتمال زیاد از رایگان آزمایشگاهی حقوق ثبت اختراع، تخصص فنی را داشته باشند، و راه اندازی ظرفیت و همراه با آن.

دو برنده تا پایان سال انتخاب شود

این پاسخ برای پروژه های در درخواست، که LETI خواهد یک پاکت آزاد به تعریف شود (احتمالا در محدوده 150 تا 250 K €) است. پس از ارزیابی طرح ها، تنها دو پیمانکاران خواهد شد تا پایان سال انتخاب شده است. این را مجبور به آمدن حداقل 2 روز در هفته در گرونوبل در طی یک دوره به تعریف شود (چند ماه شاید). در پایان، خواهد شد به طور مشترک تصمیم گرفته شده برای رفتن یا نه راه اندازی.

نسبتا گسترده، هدف قرار پوشش موضوعی بالین تشخیص ( نقطه از مراقبت )، سلامت متصل پیشگیری به درمان و دستگاه های پزشکی برای درمان های نوآورانه (به ویژه آنهایی که ترکیب یک قطعه زیستی الکترونیکی ).



|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ماهان مدیکال و آدرس mahanmedical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 18
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 39
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 52
:: بازدید سال : 55
:: بازدید کلی : 12971